Thursday 19 October 2017

Magpul Ctr Lager Slynge Alternativer


CTR Carbine Stock Mil-Spec. Produktdetaljer. Magpul CTR Compact Type Begrenset Mil-Spec Model er en drop-in erstatning buttstock for AR15 M16 karbiner ved hjelp av mil-spec størrelse mottaker forlengelse rør Designet for lys, rask handling den strømlinjeformede A-ramme profilen unngår snagging og skjermer frigjøringslåsen for å forhindre utilsiktet aktivering. Klemmekontrollen har også et ekstra friksjonslåsesystem som minimerer overdreven lagerbevegelse for forbedret våpenstabilitet og en ambidextrous QD-slyngefeste som vil akseptere en trykknapp slyngehjulet Mil-Spec Modell inneholder en standard 0 30 tykk gummistøt-pute som gir positivt skulderkjøp for å forhindre glid selv med kroppsarbeider eller modulære gir. Mengder på karbonmottakerens utvidelsesrør, som ikke er inkludert, fra produsenter som Colt, Armalite, SW, LMT , og andre vennligst se notatet under. Supplementell friksjonslås minimerer nøyaktighet å rive wobble. Sloping cheek weld kombinerer en slank profil med brukervennlighet. S.S. hengslet lås forhindrer snagging og utilsiktet drift. Premium krom-silisium låsefjær gir positiv låsing og lang levetid. Slike monteringsspor aksepterer valgfrie kinnstøtter for NON AR15 M4-applikasjoner. Removerable 0 30 Gummi Butt-Pad gir en glidende overflate og øker støtbeskyttelsen med Magpul ASAP ASAP QD og andre mottakermonterte slyngefester. Svingfester. Rear - Trykknapp QD svingbar slyngefeste har plass til opptil 1 5 svingbarer, begge sider. Rear Bottom - 1 25 slingeløkker. To - Nøkkelhull for tilpasset para-cord rigger. NB Det er to grunnleggende størrelser på M4 Carbine mottaker utvidelser buffer rør mil-spec og kommersiell-spec Hvis du har en kommersiell spesifikke forlengelse på riflet ditt, må du bestille CTR. ITAR International Traffic i Arms Regulations Controlled Product. CTR Carbine lager, Mil-Spec. Weight 8 8 oz. Weight, w mottaker forlengelse 12 8.Lengde, maks 6 9 in. LOP Justeringsområde 3 3 in. LOP, M4 Collapsed. LOP, M4 Extended . Friksjonslåseytelsen kan variere avhengig av vertmottakerens forlengelse s dimensjonale toleranser. Spesifikasjoner basert på M4 Carbine-mottaker forlengelse av standard-bak, og kan variere avhengig av rørprodusent. Relevant informasjon. ADVARSEL Følg alltid sikker håndtering av våpenhåndtering. Hvis du ikke gjør det, kan det føre til alvorlig personskade eller død. Magpul Industries skal ikke være ansvarlig for skade, død eller skade på eiendom som følge av feil installasjon, misbruk, ulovlig bruk eller modifikasjon av dette produktet. EXPORTOPPLYSNINGER Dette er et produkt som er kontrollert for eksport av International Traffic in Arms Regulations ITAR Disse kontrollene tar formen av eksportforskrifter og lisenskrav. Som en del av det eksplisitte hensynet til mottak av Magpul s varer, tekniske data og tjenester, bekrefter du kunden at eksport, re-eksport eller annen overføring, direkte eller indirekte, av varene, tekniske data og / eller tjenester levert av Magpul i strid med amerikansk lov er forbudt Kunder som anskaffer ITAR-varer, tekniske data og eller tjenester fra Magpul s hall være ansvarlig for å skaffe nødvendig USA eller annen myndighetstillatelse som kreves for å sikre samsvar med gjeldende eksportlover. Se Magpul Shipping og Returns FAQ for mer informasjon. Magpul CTR Carbine Stock - Mil-Spec - Black. Magpul CTR Compact Type Restricted Mil Spec Modell er en drop-in erstatningsstump for AR15 M16 karbiner ved hjelp av mil-spec størrelse mottaker forlengelsesrør Designet for lett, rask handling, reduserer den strømlinede A-rammeprofilen snagging og skjermer frigjøringslåsen for å forhindre utilsiktet aktivering. Ekstra effektlåsemekanismen bruker en premium krom-silikonfjær for å unngå automatisk kollapsfeil og opprettholder styrke ved å motstå vårens avslapning. CTR har også et ekstra friksjonslåsesystem som eliminerer wobble for forbedret våpenstabilitet og nøyaktighet. Mil-Spec-modellen inneholder en standard 0 30 gummistøt - pute som gir et positivt skulderkjøp for å forhindre glid selv med kroppsarme eller modulær utstyr. Magpul STR Lager Re view. NOTE Denne produktanmeldelsen ble gjort mulig ved å få oppdatert informasjon om hvor du kan finne billige Magpul-aksjer til salgs, vennligst besøk. Magpul begynte å sende den nye STR-aksjen nylig. Du har kanskje problemer med å finne dem på lager Magpul produserer dem så fort som mulig, men akkurat nå er etterspørselen høyere enn leveransen. MSRP er i 10000-serien. Den jeg mottok, er Mil-Spec-versjonen. STR står for lagringstype Begrenset Vel, det virker som personen jeg snakket med i kundeservice var en ny fyr fordi han sikkert ga meg litt feil informasjon Som de fleste av dere sikkert vet CTR har samme type er ærlig til godhet, egentlig grunn for typen begrenset. Type Begrenset del av navnet refererer ikke til ITAR eksportrestriksjoner på kule ting Når CTR og UBR ble sluppet utviklet, ble det bemerket at noen potensielle kunder var begrenset fra å fjerne bufferrøret fra riflene etter behov for UBR-installasjon, men likevel hadde bruk for en enhjøring anslått lager CTR var designet for dette markedet. CTR Compact Type Begrenset lager Basic lager som brukes til kompakte applikasjoner som shorty PDW våpen og rifler for enheter som begrenser fjerning av bufferrøret. STR er en modifisert versjon av klikkfrekvensen med lagringskapasitet som inkorporerer en bedre kinnsveis. De dobbelte rørene er vannavstøtende med en gummitetning bak på hver. Den har en skjermet betjeningshåndtak med en ekstra friksjonslås. Det er to integrerte løftesløyfer og en reversibel QD-slyngefeste. gummi med tynnere pute installert Tykkere pads kan bestilles fra Magpul En annen designendring jeg merket var på bunnen baksiden av A-rammen. Den flate porsjonsstørrelsen ble økt, noe som gir litt bedre hvile enn CTR. Installasjonen er veldig enkel som det er mest lager for AR15 Brukeren holder bare justeringsarmen opp som frigjør friksjonslåsen Sett inn dummy 5 56-runden som Magpul inneholder mellom rammen og friksjonen l okk og trekk ned Dette gjør det mulig å skyve lageret på buffertrøret Ta av trykket på dummyrunden og du er ferdig. Som du kan se fra bildene, er batterirommet lett tilgjengelig ved å bruke en mynt eller den dummy runde på bak på stikkontakten og ta ut Bytting det er bare et spørsmål om å trykke den på plass der den låser seg Kapasitet er to C123 batterier per side eller noen få små AR-deler. Etter installasjon tok jeg min AR med STR til rekkevidden for noen skyting og få en følelse for det s operasjon så vel som den nye kinnsveisen. Med noen aksjer er kinnsveiset for bredt for meg, og jeg finner meg selv lutende inn i lageret for å få et godt syn på min optikk Med en EoTech er det ikke så stor Avtale vanligvis, men med en 1X4-ramme, det er litt problematisk. Dette var ikke tilfelle med STR. Lagerbeholderens kropp var ikke overdrevet, noe som tillater en god sveising og en enkel oversikt over optikk. Skyttenformet følte seg naturlig og passer godt til skulderen. gummi er litt vanskeligere enn de fleste, så noen m ay bestemmer deg for å erstatte denne puten med tykkere mykere variasjon. Justering av aksjen var enkel og rett frem Når frigjøringen er aktivert, glir lageret lett inn i ønsket posisjon. Min eneste preferanse ville være en friksjonslås nærmere utløsningen, slik at jeg kan justere og lås uten å måtte flytte hånden min i en annen stilling. Det er ikke dårlig i det hele tatt. Ikke ta meg feil, men jeg har blitt vant til en aksje. Jeg kan justere og låse med en enkel bevegelse. Den eneste andre preferansen jeg har er med friksjonslås ikke ha et hørbart klikk eller en følelse som forteller deg at låsen er fullt engasjert. Likevel forårsaket det ingen problemer, og brukeren ville bli vant til det. Et pluss er at det er ambidextrous for deg lefties eller de som trener både venstre og høyre fot. prøv å rotere lageret side til side med friksjonslåsen på det er litt fri spill Når jeg hadde riflet opp til skulderen min, var det ikke så merkbart og burde ikke forårsake noen vanskeligheter med presisjonsspor på avstand. Selv om th ere var noen ting jeg vil se, forandret disse bekymringene er veldig små. Dette er fortsatt en kvalitetsbeholdning som er viktig å vurdere som en erstatning for den gamle AR15-aksjen. Prisen er meget konkurransedyktig med andre aksjer som har disse funksjonene. Fra pre-sales as vel som salg siden frakt begynte det ser ut som Magpul har en annen vinner på det s hands. I don t tankene blir bevist galt i det hele tatt så lenge noen som deg selv chimes med riktig informasjon Igjen, jeg setter stor pris på det jeg vil bli på det. Er det noen andre som føler seg helt undervurderte på enda en justerbar lager for AR-plattformen. Det er et plaststykke du legger inn i skulderen, du kan hvile kinnet mot det, men det er ikke nødvendig med null parallaxoptikk Yippeeee Kanskje denne skal lagre noen batterier. Stopp pressene, dette kommer til å forandre hele spillet. Hvor mange man timer har blitt brukt på å forestille seg, designe, konstruere, produsere, sende, annonsere og selge har vi utviklet seg så lite de siste 30 årene Jesus, satte et kompass i den forferdelige tingen, så er du i det minste til å legge til nytte. AR er en moden plattform Karbin, midt, fulle gassystemer Ikke egentlig en ny ting Pistonger Sliten gammel tech Hvor er innovasjonen. De kan være morsomt å hate på, men i det minste er Kel-Tek innovativ Gi meg en SU ​​16c noen dag over enda en versjon av AR PMR 30 Hell ja, jeg vil ha 2 Kan du lage en bullpup 7 62 som er ambidextrous Oh, jeg skjønner ikke hvor RFB Magpul kan gjøre noen fantastiske ting som ser på deg, liten folding maskinpistol, men dette er ganske vanilje. Hvorfor innovere når alt jeg trenger å gjøre er å justere et produkt og selge det som hvis jeg virkelig gjorde noe Hvis det ikke virker, gjør en FDE-versjon. Du snakker om Magpul FMG-9.Kel-Tec gjør det ikke så mye innovasjon. PMR-30 er bare en billig, problemfylt versjon av FN Fem-syv Jeg antar det er bedre å bruke mindre på en pistol som bare er veldig nyttig for å spille aroun d, men så igjen, jeg vil fortsatt like min mikrokaliberpistol for å fungere riktig. PMR-30 gjør ikke. SU 16 er en løsning på jakt etter et problem. Kanskje det er populært i forbudsstater, jeg vet ikke hva jeg gjør. vet at den er laget av Kel Tec, som gjør at den mistenker. Selskapet produserer ganske enkelt ikke kvalitetsvåpen. Kel-Tec markedsfører nyheter. Et robust produkt, dvs. dyrere, vil mest sannsynlig redusere markedsandelen og legge press på deres marginer. Det er flere potensielle kjøpere for fine ting enn robust utstyr. Greit Nater Jeg har aldri følt behov for å gjennomgå en spesielt etter PMR-30-tilbakekallingen. Riflene er også overpriced, men det er bare min mening. Først av, PMR - 30 er ikke bare en fem syv knockoff, den bruker en helt annen handling, forskjellig konstruksjon, helt annen patron og handlingsprinsippet er faktisk ganske nyskapende å kunne fungere som både direkte blowback og forsinket blowback avhengig av trykket av kassett Ikke sa ying systemet har ikke problemer, tilbakekallingen viser det, men ideen er veldig pen. Sannsynligvis et tilfelle av behov for forbedring av utviklingen og å bli satt på markedet for snart. Som for SU-16, sier du SU 16 er en løsning på jakt etter et problem Kanskje det er populært i forbudsstater, jeg vet ikke. Det jeg vet er at det er laget av Kel Tec, som gjør det mistanke. Selskapet produserer ganske enkelt ikke kvalitetsvåpen. Jeg har nylig kjøpt en SU-16c. Det kostet meg ca 560 Den veier fire og et halvt pund, bretter opp med en 30. AR-magasin som er installert for å være liten nok til å passe inn i en tennisbaggetaske eller ryggsekk etc, og kan sparkes i denne tilstanden og skyter så nøyaktig på 150 yds som min venn s AR Problemet løser jeg Jeg vil ha en lettvekts campingfjellpistol som passer i ryggsekken min Jeg vil ha en billig pistol som jeg kan kaste opp og sette under min lastebilsete Jeg vil ha AR-nøyaktighet og bensinstempelsikkerhet for under 600 jeg vil ha en folding pistol som kan skyte mens foldet, men fortsatt har en lager du kan actua Lly får en kinnsvelg på når den ikke blir utvidet som en ak-stil-mappe og har en integrert bipod for lengre rekkevidde utsatt skyting. Vis meg noen pistol som kan gjøre alle disse tingene. Og før du sier, men jeg vil aldri stole på en kel-tec i kampfeltforholdene, det er ikke robust nok som en AR først, det er ikke ment å være den samme pistolen som AR er. Og jeg vant aldri å ta min SU i en fullstendig slagmarkssituasjon, og jeg tviler på at du noen gang vil gjøre det samme med din kamp klar robust AR enten BTW, jeg har satt om 400 rds gjennom mine av ulike merker av FMJ ammunisjon messing, stål 223, 5 56 og hadde ikke en FTF, FTE, etc. And fordømmer alle keltec produkter som nyheter og søppel har du har aldri eid en. Jeg liker ikke Yugos, jeg trenger ikke å eie en for å vite det Crap er crap Kel Tec gjør crap Bytt mellom blowback og forsinket blowback er en gimmick Det kompromitterer integriteten til begge systemer Lett vekt, full størrelse pistol skyter en svært lav rekylrunde Hele markedet bak PMR 30 er å tilby en fem syv-lignende pistol til folk som ikke vil skille seg ut for den virkelige tingen. Ikke en dårlig ide, så dårlig Kel Tec er den eneste som gjør det. SU 16 Lettvekt er flott, men ikke når det kompromitterer den strukturelle integriteten av et våpen Drop som lastet SU 16 fra fire fot, se hva som skjer. Kel Tec gjør forferdelige produkter De bryter som leker, så mye at det viser seg i Google s auto fullstendig Innovasjon for innovasjon skyldes også en idiot i alle feltet, enda mer med våpen. Så svaret ditt kan oppsummeres Jeg vet at keltec er alle skit jeg vet dette for et faktum fordi jeg aldri eide en Også de bryter hele tiden, jeg vet dette for et faktum fordi det står så på internett Og min falt falt fra ca 6 fot når jeg flyttet ting rundt på hyllen det ble lagret på Landed på baksiden av mottakeren på det mest kritiske punktet. Ingen skade. Still skyter og sykler fint, skudd til samme punkt sikte Ikke å overbevise deg om å like disse våpenene, alle har forskjellig Leie smaker Men å si at du ikke liker en pistol, eller at du ikke har en bruk for en, er veldig forskjellig fra å si at de er alle slags søppel basert på noe du leser på internett. Snakk med folk som egentlig eier keltec-produkter og spør dem hva de tror svarene kan overraske deg, jeg vet, det er gal å foreslå at folk som eier og bruker et produkt, kan være i stand til å gi et mer nøyaktig inntrykk av verdien. Det er mye mer logisk å høre på folk som sier at de er helt vanvittige uten å eide, eller til og med skyte en som er det som viser seg å være tilfelle 99 av tiden ber jeg noen som uttrykker disse meningene hvis de noen gang har eid eller skutt pistolen de hevder er verdiløs. Også, du går fra å si dette om keltec Kel-Tec gjør det egentlig ikke så mye innovasjon. Til denne innovasjonen for innovasjon er det også et dumt s errand i et hvilket som helst felt. Så selskapet gjør ingen innovasjon, men den viktigste feilen i PMR-30 er den er for innovativ. Jeg tror det handler om trade offs SU16 er gå od for en leirpistol, planking eller hjemme forsvar eller folk på et budsjett som kanskje ikke nødvendigvis vil ha en taktisk utseende pistol Som hva rakettforsker sa, lett, sammenleggbar, med bensinstempel pålitelighet for under 600 dollar som kan passe under en lastebilsete Ikke en dårlig ide i det hele tatt. Jeg ville ikke berøre en ikke fordi det er et forferdelig våpen, men fordi jeg har budsjettet til å kjøpe, accessorize og omhyggelig trene med militær stil semi-automatikk og vil ha et våpen som vil holde av Montana s miljø det er meg alle er forskjellige. du gjør noen gode poeng der wi m på samme måte som jeg foretrekker å spare over en lengre periode for en AR, M1A1 etc. KelTec PMR-30 er faktisk en oppdatering og re-introduksjon av Grendel P30 opprinnelig designet av George Kellgren hei, lyder kjent på slutten av 80-tallet og bygget i begrensede mengder tidlig på 90-tallet Utgitt samme år som de fem syv jeg tror. Alt gammelt er nytt igjen. Enten er en kopi eller knockoff av FN gun. It handler om forretninger og så lenge de forblir populære og salget blir oppe, vil vi absolutt se flere aksjer for AR Supply og demand. We har vært stillestående, teknologisk, for en stund når det gjelder våpen. Vi har stort sett rammet slutten på skytevåpenutvikling, så langt som store, forutse forbedringer går Det neste trinnet opp vil trolig være en slags sikringsassistent som lar deg sikte uten å virkelig sikte, men hvem vet hvor lang tid det tar å komme ut. Jeg tror det er fortsatt noen betydelige store sprang til gjøres der ute i skytevåpen Noen har allerede sett mye utvikling og er i nærheten av å være praktisk praktisk teknologi, noen er i tidlige stadier, noen bare skisser på tegnebrett. Ting som caseless ammunisjon, elektronisk tenning, presisjon - guidede geværkaliberprosjektiler, hypergolisk væskedrivende drivstoff som er lagret i pistol, må bare mate prosjektilet selv, kan justere mengden drivmiddel som brukes i fly, til noen teknologier som fortsatt er våpen, men ikke teknisk f Irearms lenger som elektromagnetiske jernbanepistoler Jeg synes det er mye rom for innovasjon der ute før prosjektilvåpen har nådd sine grenser. Våpen har eksistert i rundt 1300 år, og vi har stadig forbedret dem hele tiden. Det er vanskelig for meg å tro på at vi Jeg har nå sitt fulle potensial ennå. Som RocketScientist sa tingene i bevegelse. Det eneste som de ikke er til salgs til oss ennå. LSAT Lightweight Small Arms Technologies nådde Technology Readiness Level 7 nylig på sin caseless og case telescoped squad autos. all de må gjøre nå, få en govtklient, og da kan de starte en helt ny ammunisjonsproduktkategori. Reloading vil være interessant at du må kaste runder ut av drivgassoppslemmingen, med den ringformede primar sitter omtrent halvveis nedover formen og trykker på kulde inn i toppen. Juster drivstoffbelastningen ved å endre forholdet mellom drivstoff og inert fyllstoff. Jeg ser mange brente øyenbryn i fremtiden. Det er et interessant konsept B Åh da HK først prøvde det, var det ikke så mye interesse. Vi har en tendens til å stole mer på tecdh siden HK s innsats, så det kan faktisk gå et sted denne gangen. Kostnaden er fortsatt en bekymring som det er miljøpåvirkninger på ammunisjonet. Jeg lurer på hvor moden G11 s-teknologien var egentlig jeg synes å høre to helt forskjellige historier. En historie hvor teknologien hennes modnet og designet ble vedtatt, selv om den kalde krigen endret seg. En annen hvor mange problemer ble igjen uløst og teknologien trengte en annen 10-15 år å mature. I liker å tenke på innovasjonsprosessen som et beslutningstreet Ned på basen er en stein. De nåværende man-bærbare skulderfyrt, ikke-tilbakekallede systemene er et sted høyt i grenerne. Sikkert, vi kan forfine dagens systemer, men Grenene blir mindre og mindre Vesentlige endringer krever å reise tilbake til en ny gren Størrelsen på potensiell forandring er proporsjonal med avstanden som tilbys Noen ganger kan vi hoppe fra en gren til en annen via kryssporing Ination med andre næringer Det er lett å se på treet under og tenke på hva andre grener kan gi. Likevel, å reise opp en ny grense er like vanskelig og tidkrevende som våre reiser før. Basalt krever det allot USD, basert på analyse av noen som gikk til en ivy league skole, rapporterer til noen som betalte mer i avgifter enn ivy leaguer betalt i undervisning, forsøker å samle en selvtillit og selvstendig viktig person å handle i folks beste interesse. Og det ganske mye summerer det opp. Jeg må stille spørsmål om bruken av å ha et ekstra batteri i lageret på riflet ditt. Skal finne ut at det d ler rundt der inne eller være distraherende. Hva er bruken til å ha ekstra batterier i selve pistolen istedenfor si i ditt feltpakke eller noe. Andre da så vel, det er rifle lager Kanskje noen finner å ha en fin lager som dette på deres AR er verdt de hundre dollar noen mennesker vant jeg personlig ikke tror det er verdt det, fordi Jeg ser ikke benet hvis det gir det, er det verdt så mye penger. Få det innebærer preferanse og hva en person er villig til å bruke Så langt som rattling med batterier inne i VLTOR-aksjene jeg har eid, har du en rund, lettvektig gummipropp du kutter i lengden for å unngå bevegelse eller støy Det er enkelt å fikse for andre lagre. Mange elementer leveres med Styrofoam-pakking, som du også kan kutte i en plugg for samme bruk. Du kan også bruke denne plassen til små AR-deler, for eksempel en ekstra avfyringspinne, avtrekksvifte og andre deler Jeg bærer noen få batterier i Magpul-grepet med lagerbeholdningsdelene, samt en kort rengjøringsstang med smøre. Jeg liker lageret, det tilbyr samme egenskaper som en SOPMOD-lager har til en brøkdel av kostnaden. Som oppbevaringsrom for batterier børster ect. I still får ikke fascinasjonen med nye pistolgrep. A2-stilen er eldre enn fancy magpul, men det er bare fint og behagelig for meg. Selvfølgelig er det fint og det passer dine behov. Mine hender er litt store og Magpul-grepet bare passer til min hånd bedre jeg kjøpte ikke kit-versjonen selv om. a2 er for liten og støtene gni fingrene bare fordi noe er originalt, betyr det ikke det beste. Likevel vokste jeg opp i militæret med SAW grepet på det er gigantisk sammenlignet med en M4 s Og jeg har store hender til å begynne med, så M4-fabrikkgrepet er nesten alltid den første tingen å gå på min M4 på jobben Ergogrip og Magpul er trolig mine favoritter.

No comments:

Post a Comment