Saturday 7 October 2017

Go Forex Gjennomgang


Den 6. februar 2017 nådde FXCM et oppgjør relatert til de avgifter som ble fremført av National Futures Association NFA og Commodity Futures Trading Commission CFTC for å trekke seg tilbake fra det amerikanske markedet. En ikke-bindende intensjonsavtale er inngått med GAIN Capital Holdings eier av varemerket for å overføre alle kontoer uten kostnad til kunden. Ingen dato er angitt for overgangen ennå. Den tilpassbare plattformen er tatt til et helt nytt nivå. Alle s viser, verktøy og rapporter er tilpassbare, slik at du kan sette ting opp, så alt du trenger er hvor du trenger det når du trenger det. Du kan til og med bruke partnerapps for videre tilpasning. Tradable, kun tilgjengelig fra en appbutikk som gjør at du kan definere funksjonssettet for handelsmiljøet ditt helt annet. Et annet eksempel Angi din Autochartist mønster anerkjennelse diagrammer og trading programvare for å matche mulighetene du ser i markedet og utføre handler hvordan du vil. En av de mest komplette mobile løsninger på markedet. s mobile løsninger for iPad, iPhone og Android er utviklet for å gi deg alle de samme verktøyene som den fullstendige versjonen. Mobilappene dine kan ikke skaffe seg avanserte funksjoner som avanserte ordre, noe som er viktig på farten, fordi det gjør det mulig å avbestille bestillinger med andre handler, skape forhold for bransjer som skal plasseres, og bruke tilbakestillingsstopp for profittopptak I tillegg gir pedagogiske videoer på appene deg muligheten til å lære å handle forex fra hvor som helst, når som helst. Transparent ECN-prising kutter ut mellommannen. Forex meglere beveger seg mot et mer gjennomsiktig elektronisk kommunikasjonsnettverk ECN s-system fjerner mellommann for handel, øker gjennomsiktigheten og senker handelskostnadene Mange andre meglere tilbyr noe lignende, men noen som eToro og Oanda bruker fortsatt mindre effektive Dealing Desk - eller Market Maker-modeller, som har en tendens til å ha interessekonflikter. Mangfoldig forskning for den fundamentalt tenkende handelsmannen. Hvis du har en tendens til å handle for lengre sikt og ta ad Utgangspunktet for grunnleggende nyheter og analyser er for deg Daglig, ukentlig og kvartalsvis publiseres forskningsrapporter fra eksterne kilder, samt et heltidsinternt analytikerteam Bruk grunnleggende rapporter med publiserte tekniske indikatorer og svingpunkter for å utføre en brønn tidsbegrensede inngangspunkt. Andre investeringsprodukter begrenset i U SU S-forhandlere som liker verktøy og tilpassbare plattformer, kan bli overrasket over å lære at de ikke kan nyte de samme bekvemmelighetene til å handle med andre produkter. Stock, futures eller opsjonshandel er ikke tilgjengelig for noen klient, Selv om noen CFD-produkter er tilgjengelige for utenlandske kunder. Kunder som ser etter diversifisering, kan prøve thinkorswim eller MB Trading. The Details. Forex Trade 13.Forex Trade Cost Type Pips. Futures Trade N A. Minimum Deposit 500.Options Trade N A. Stock Trade N A. Clearing Metode ECN. Maximum Leverage International 50 01 00.Maximum Utnyttelse US 50 01 00.Similar Products. Review Besøk site. I nødt til å la dere få vite min dårlige erfaring om GO Markets. I er en kunde av GO Markets Pty Ltd og jeg bruker sin plattform for å gjøre Forex trading og aksjeindeks CFD trading. I har mange eksisterende CFD stillinger som er verdt mer enn 10 000 AU og de eksisterende stillingene bør holdes rullende igjen og igjen basert på kontrakten måned for måned til jeg lukker den. Denne overgangsregler er basert på vilkårene når jeg åpnet disse stillingene. Men jeg fikk en e-post fra GO Markets Pty Ltd 18. november 2014 Det var fortelle meg at mine eksisterende stillinger ikke blir rullet over til neste kontraktsmåned. Eventuelle stillinger som forblir åpne på klientkontoer, vil bli stengt på den siste handelsdatoen og overskuddstapet krystalliseres som er 17 Des 2014 Og mine stillinger vil bli byttet til Lukk kun mandag 24. november 2014 Dette betyr at det ikke er mulig å åpne nye stillinger i disse symbolene, men i stedet bare å lukke stillinger som allerede er åpne . Denne store forandringen fra megler siden og med så kort varsel vil medføre stort tap minst 10 000 i porteføljen min. Så sendte jeg dem til å spørre dem om det, og de sendte meg tilbake for å foreslå meg å endre mine nåværende stillinger til deres nye finansprodukt kalt CFD2 som er svært forskjellig fra mine nåværende CFD-stillinger og vil belaste daglig bytteavgift på mine stillinger som vil medføre stor usikkerhet og mulige tap i porteføljen. Etter min mening har megler ikke rett til å endre kundens eksisterende stillinger i på noen måte mot de opprinnelige vilkårene når disse stillingene ble åpnet, særlig avbryte overgangsfunksjonene som er en grunnleggende funksjon for CFD-handel og nærliggende kundes eksisterende stillinger som meglerens vilje og for meglerens beste interesse. Ta en titt på dette problemet og hjelpe meg med å stoppe gå markeder gjør det ASAP Samtidig, vær oppmerksom på hva Go Markets gjør hvis du er en eksisterende kunde eller planlegger å åpne en konto hos dem. Vei fra dem, spesielt under pressemeldingene. De kan åpne bestillingen din på en forfalsket pris, og du kan miste hele innskuddet ditt. Jeg mister 800 pips fordi de åpnet bestillingen min på FAST pris. De fortalte meg blah blah blah, vår flytende leverandør bekreftet prisen, men jeg er ikke en idiot. Jeg har 3 års erfaring i nyheter, og handler alltid på 4-5 forskjellige meglere samtidig. Så på 4 meglere var prisen ok og bare i systemprisen deres var 800 pips annerledes Denne megleren er svindel, ikke tro på pengene dine, bedre å bruke pengene dine i Vegas. Jeg vil ikke anbefale dem i det hele tatt. De utfører Stoploss på feil priser. Som nå sier de at gullpunktet lavt var 2418 60 10 22 13 12 2013 The lav i min andre megler var 2424 85 Hvis du skulle stoppe på 2420 - ville du henrettet 2418, selv den virkelige prisen var aldri der Nyhetsmatingen stoppet jobber for uker siden Så vi vil ikke anbefale dem i det hele tatt. Få widget-kode. Forex Anmeldelser og Ratings. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Fo rex Trading Education og Community Forums. Forex Kalender og Tools. Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. GO Markets reviews. Gjennomsnittlig megler med gjennomsnittlige handelsforhold Jeg fikk ikke mye problemer med dem, men likevel hadde jeg noen store negative slipp og krav, spesielt i løpet av volatilitetsperioder. Så jeg endrer den til ECN megler og bruker nå alle fordelene med handel på ekte marked. Hvis du vet ikke hvordan du velger den beste megleren for deg, legg meg til i skype, vovkfx, jeg er klar til å dele min erfaring. Tags GO Markets reviews. Australia, Nick. January 17, 2015.5 år Totalt 6 mths med denne Broker. Stay vekk fra disse kriminelle har jeg god grunn til å tro at de byttet på å miste handelsmenn ved å ta den andre siden av handelen i stedet for å matche deg med en annen handelsmann, så ikke bare lommer de spredningen, men de til slutt endte opp stealin g din konto Konstant re-sitater selv på demo-kontoen, plattformen fryser regelmessig og igjen og igjen De hevder å være en ikke-fungerende desk-megler og si at de tilbyr STP, men min erfaring forteller meg at dette ikke er noe annet enn markedsføring av hype. Du har blitt advart. Tags GO Markets reviews. Alex fra US. October 26, 2014.3 Totalt 1 måned med denne megleren. Hold deg unna dem, spesielt under nyhetsmeldingene. De kan åpne bestillingen din på en fakket pris, og du kan miste ALLE innskuddene jeg mister 800 pips fordi de åpnet bestillingen min på FAKTISK pris. De fortalte meg blah blah, vår flytende leverandør bekreftet prisen, men jeg er ikke en idiot. Jeg har 3 års erfaring i nyheter, og handler alltid på 4-5 forskjellige meglere på samme tid så på 4 meglere prisen var ok, og bare i systemprisen deres var i 800 pips forskjellige denne megleren er svindel don t stoler på dem dine penger, bedre å bruke pengene dine i vegas. tags go markeder reviews. Australia, Caleb M. October 31, 2013.live, 6 år Totalt 5 år li Jeg advarer med denne megleren. Vær advart ikke bruk denne megleren. De vil bløde kontoen din tørr med plutselige spidder på mer enn 30 pips. Dette vil bare ta ut SL-en, de vil aldri ta ut fortjenestemålet ditt selv når profittmålet er 10 pips vekk og SL er 50 pips unna Hold deg unna Gomarkets MT4-plattformen vil fryse under høye nyhetsarrangementer som gjør det umulig å handle disse svært lønnsomme hendelsene. De vil fryse plattformene for lenge siden en pressekonferanse fortsetter, og til flyttingen er fullført. Hold deg unna og spar penger. Tags GO Markets reviews. Victoria, Len.6 år Totalt 6 måneder med denne megleren. Veldig rask å åpne en konto og veldig raskt å sette inn penger. FX og metallspreder er gode, men jeg skiftet hovedsakelig fra en annen megler til GO som den negative slippingen var mindre med GO. The IPhone App er ganske vanlig, men MT4 fungerer som den skal gjøre. OG er greit hvis du bare er interessert i MT4 og FX, men de trenger å flytte med tiden hvis du vil ha mer klokker og wh istles. Tags GO Markets reviews. Oz Nick Nack.4 år Totalt 6 måneder med denne megleren. Med noen quid på grunn av deres serverbrudd som deres Rep sa at jeg kunne holde som goodwill. Fair nok i min book. Tags GO Markets vurderinger.

No comments:

Post a Comment