Friday 20 October 2017

2ndskiesforex Ichimoku


The Advanced Traders Mindset Course Tre handelsbaner, ett resultat Copyright copy 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alle rettigheter reservert. Vilkår for bruk. Personvernregler NO FINANCIAL ADVICE - Informasjonen på 2ndSkiesForex, og enhver korrespondanse fra 2ndSkiesForex eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet, er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller noen andre. DU SKAL IKKE GJØRE NOGEN BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN INFORMASJONEN PÅ DENNE SIDEN UTEN UNDERVIRKNING UAVHENGIG FORSIKTIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED EN PROFESSIONELL MAKKER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR. Du forstår at du bruker all informasjon som er tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet, på din egen risiko. RISIKOERKLÆRING - Handelen med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Alle som ønsker å investere, bør søke sin egen uavhengige økonomiske eller faglige rådgivning. Å finne systemene fra prisaksjonskursen som. - Grant D, UK Course Member I går handlet jeg ditt S-Bar-system på eurusd, gbpusd. - Prashant K, India Kursmedlem Takk Chris for alt det flotte materialet på kursene. - William L, Sør-Afrika Kursmedlem Du er den eneste personen jeg har sett som faktisk publiserer. - Ray F, USAs kursmedlem Jeg ville bare sende deg en e-postmelding, og du ble fortalt at mitt livskonto vokste 10. - Bradley T, USA Bare ferdig med å studere Advanced Ichimoku Course. - Michael S, Australia Course Member I forrige uke hadde jeg 10 vinner i gjennomsnitt 64,8 pips og. - James M, Canada Course Member Tok prisen handling og pivot punkt kurs som har. - Kerry R, ​​US Course Member En flott lærer gjør elevene hans tilbake for mer. - August B, Indonesia Kursmedlem Hei, jeg er Chris Capre lidenskapen bak 2ndSkiesForex. Jeg er en buddhist, handelsmann og filantrop. Opphavsretts kopi 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alle rettigheter reservert. Vilkår for bruk. Personvernregler NO FINANCIAL ADVICE - Informasjonen på 2ndSkiesForex, og enhver korrespondanse fra 2ndSkiesForex eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet, er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller noen andre. DU SKAL IKKE GJØRE NOGEN BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN INFORMASJONEN PÅ DENNE SIDEN UTEN UNDERVIRKNING UAVHENGIG FORSIKTIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED EN PROFESSIONELL MAKKER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR. Du forstår at du bruker all informasjon som er tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet, på din egen risiko. RISIKOERKLÆRING - Handelen med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Enhver som ønsker å investere, bør søke sin egen uavhengige økonomiske eller profesjonelle råd. Chris Capre - 2. Skies Ichimoku Review (2.skiesforex) Chris Capre - 2. Skies Ichimoku Review (2skiesforex) Oppdatering: Chris er en fin fyr, og en veldig god høyttaler, men jeg ble aldri vant til sin handelsstil, spesielt hans mottrenden. Jeg fulgte hans nettstedforum i omtrent en måned eller to og stoppet deretter helt. Kan noen av hans handler tjene penger ja, sikkert. Men noen av de andre oppsettene vil få deg slaktet eller noen ekstreme DD. Jeg skulle ønske han, og alle de andre utdanningsleverandørene, ville sette opp noen tredjepartsresultater. Jeg dykker fortsatt inn i materialet da jeg må ordne min læringsplan rundt en travel jobb og min familie som bor. Men jeg må oppdatere at jeg har signert alle tre kursene som tilbys av Chris Capre i mellomtiden (Advanced Ichimoku, Advanced Price Action og Pro Forex). Selvfølgelig ville jeg ikke ha gjort dette uten en veldig god følelse om det avanserte Ichimoku-kurset, som jeg kjøpte først. Fra min nåværende forståelse vil jeg vurdere kursene som følger: Avansert pris Handling: Mest innhold, presise systembeskrivelser, god statistikk og sikkert en god kilde til å dykke inn i PA Advanced Ichimoku: Også presise systembeskrivelser, men mindre innhold og mindre statistikk sammenlignet med PA-kurset. Jeg vil absolutt anbefale det, når du er sikker på at du vil lære mer hvordan du virkelig bygger opp handelssystemer i Ichimoku-systemet. Pro Forex: Noen dobbelt innhold med PA kurset. Sammenlignet med de to andre kursene, ville jeg vurdere dette kurset litt lavere. Men fortsatt ok, som du kan få ekstra innsikt i flere lovende systemer. Jeg ville ikke skaffe Pro Forex kurset som startkurs med Chris. Men som du vinner erfaring med og stoler på Chris, er det fortsatt et godt kurs. Jeg snakker om noen med detaljerte spørsmål her, jeg er forberedt på å svare så godt jeg kan. Jeg kjøpte også Advanced Ichimoku kurset etter å ha sett Chris Capres webinar på futures. io (tidligere BMT). Jeg fant ikke kurset verdt. I stedet for å undervise i Ichimoku-prinsippene, lærer han i stedet mekaniske oppsett for bestemte markeder på bestemte tidsrammer. Noen kan finne denne tilnærmingen til handel givende, men det er ikke for skjønnsmessige handelsmenn, og de fleste mekaniske systemer vil mislykkes over et lengre tidsvindu. Innholdet Golden Key National Honor Student Award og et forskningsassistentskap ved Northern Illinois University i 1999 stoppet ikke Chris Capre fra å lære og streve for excellence. For Chris var dette ikke slutten, men bare begynnelsen. I slutten av 2001, mens han studerte for mastergradssertifisering i yoga, fant Chris de finansielle markedene der han kunne søke sinn og innsikt i handel. I 2002 var han. Chris Capre tilbyr tre online forex trading kurs gjennom 2ndSkiesForex. Disse inkluderer: 1. The Advanced Price Action Course 2. Den Advanced Ichimoku Course 3. Den Advanced Traders Mindset Course Målet med disse kursene er enkelt å hjelpe handelsmenn til å handle profittabelt og vellykket gi forex trading strategier, riktige penger styringsmetoder mens du bygger en vellykkede handelsfolk tenkemåte. Hvert kurs inkluderer. De som har et hjerte å dele til de mindre heldige, forstår verdien av ressurser, rikdom og gir verktøy for de som har behov. For Chris Capre er det behov for å tjene, men det er større behov for å gi. Gjennom 2ndSkiesForex deler Chris 5 av alle sine inntekter til ideelle organisasjoner globalt. Fortjeneste for en årsak, å nå ut, for å hjelpe andre Formålet med livet vårt er ikke bare for vår egen fordel, men å være en.

No comments:

Post a Comment