Friday 17 November 2017

Sc Forex Data


Sierra Chart Real Time og Historical Forex og CFD Data Service. What er inkludert. Setup Instruksjoner. Forex CFD Market Data og Data Recording Modes. Volume Data for Forex og CFD Markets. Live Forex Trading. Alternative til Futures Data. Sierra Chart tilbyr en høy kvalitet i sanntid og historisk Forex og CFD Kontrakt for Difference Data service. Tjenesten støttes av redundante dataservere og avansert sanntids server programvare. Alle vedlikeholdes og utviklet av Sierra Chart. Et stort antall Forex par og CFD er tilgjengelig. Historisk dagligdag og Intradag data er gitt. Data for Intradag-diagrammer er tilgjengelig tilbake til desember 2007. CFD står for Kontrakt For forskjell CFDs gir markedsdata for indekser på 12 børser rundt om i verden, Råolje, Gull, Sølv, Platina, Palladium, Naturlig Gass-, kobber-, bund - og dollar-indeksmarkeder Dette er ikke futureskontrakter, men kan brukes som et alternativ til dem. Tilgjengelighet av FXCM Data Feed Sierra Chart Forex data fe ed er levert av FXCM I tilfelle at FXCM ikke lenger kan levere denne datafeisen relatert til den siste CFTC-avgjørelsen, vil Sierra Chart få en erstatningsdata feed tilgjengelig umiddelbart. Du bør ikke være bekymret for tilgjengeligheten av Sierra Chart Forex-dataene i hendelse at FXCM-datastrømmen blir utilgjengelig, vil Sierra Chart umiddelbart begynne å levere Forex og CFD-datastrømmen fra LMAX. What er inkludert. Strømning av sanntidsdata Ja. Historisk Intradag-data Ja Tilgjengelig tilbake til desember 2007 I det minste fortiden 1 5 år er de historiske intradagdataene krysset av kryss for historiske intradagdata før 1 5 år, data er gitt i 4 andre tidsrammeenheter. Historisk daglig data levert av Sierra Chart Dataene hentes fra FXCM Åpningsprisen for hver Daglig bar begynner klokken 17.00 Østlig tid Antall års historie tilgjengelig, avhenger av symbolet For symboler som ikke er oppført i File Find Symbol, blir de historiske Daglige data lastet ned fra t Han Sierra Chart Historisk Daglig Datatjeneste. Historisk Bud Handelsvolum og Ask Handelsvolum Yes. Live Trading Services Nei For Forex og CFD trading bruker FXCM Trading Service service. Simulert Trading Yes. Order Typer Støttet All. Server Managed OCO Order Annullerer Bestillingsnummer. Automated Trading gjelder Live eller Simulated Yes. Market Depth Data No. Integrated med andre Data og Trading Services i Sierra Chart Yes. Setup Instruksjoner. Select Global Settings Data Trade Service Settings på menyen. I Service List-boksen, velg SC Data - Alle tjenester eller SC Forex Data FXCM I tillegg er Sierra Chart Real Time og Historical Forex CFD Data Service integrert med de fleste andre Data og Trading-tjenester Sierra Chart supports Du kan også få tilgang til denne datainngangen samtidig som du bruker noen av de Følgende tjenester og kan sette Tjenestesettingen til en av disse. CQG FIX Trading. Interactive Brokers. Gain Capital OEC. TD Ameritrade. TT Trading Technologies FIX. Sierra Chart Realtid og Historical Forex CFD Data Service kan også støttes med andre tjenester enn listet ovenfor. Velg File Connect to Data Feed. Hvis det er meldinger lagt til i meldingsloggen som angir et problem som kobler til dataserveren, eller du ikke kan koble til, så se Hjelp Emne 1 2. For å åpne et historisk eller en intradagskart, velg Fil Finn symbol på menyen Velg et symbol fra CFD - eller Forex-lister Denne tjenesten gir bare historiske og sanntidsdata for symbolene i disse listene. For å åpne et diagram, trykk på Open Intraday Chart eller Open Historical Chart-knappen for å åpne typen diagram du vil. Fortsett med Trinn 3 på Komme i gang dokumentasjonssiden. For en liste over symboler du kan bruke med Sierra Chart Real-Time og Historical Forex og CFD Data Service Velg File Find Symbol i Sierra Chart Symbolene er i Forex og CFD lister. Enhver annen symbol som er oppført, leveres av andre Sierra Chart data services. With Intraday diagrammer kan du legge til forskjellige suffikser som - BID eller - BIDASK til symbolet når du åpner det fra File Find Symbol I tilfelle av - BIDASK, vil de behandlede dataene i sanntid inkludere bud - og budprisene i kartlinjene i stedet for bare gjennomsnittet av budet og spørre dette symbolet kan ikke brukes med historiske daglige diagrammer For dokumentasjonen for alle tilgjengelige suffikser, se Dataopptaksmodusene. Husk at hvis du ikke bruker symbolrepliksen, - BIDASK, vil du alltid fortsatt se det nåværende budet og spørre som vises i et diagram langs øverste linje i diagrammet, og du kan aktivere Trade Draw DOM Graph på diagram for å få bud og spørre linjer grafisk trukket på høyre side av diagrammet. Eller du kan aktivere diagramvisning og bud linjer for å få bud og spørre linjer også tegnet på diagrammet, men med mindre detalj. For en komplett liste med symboler for historiske diagrammer, se siden Historisk daglig valutasymboler Tegnet behøver ikke skrives inn, selv om det kan være Symbolene er 6 bokstaver hver Mer enn 10 år av histor ical Daglige data er tilgjengelige. Parallelpar er skrevet ved å sammenkoble ISO-valutakoder ISO 4217 i basisvalutaen og motvalutaen, skille dem med et skråstrekkarakter. Ofte er skråstrekkarakteren utelatt. Et bredt handlet valutapar er forholdet til euro mot amerikanske dollar, betegnet som EURUSD Sitatet EURUSD 1 2500 betyr at en euro utveksles for 1 2500 amerikanske dollar. Forex CFD Market Data og Data Recording Modes. Forex og CFD Markedene gir bare Bud og Ask priser Det er ikke siste handel priser gitt fra kildedatatilførselen Dette er typisk for disse typer markeder Bud og Ask-spredningen som du ser er satt av datakilden. Den primære Forex - og CDF-datastrømmen vi tilbyr, er fra FXCM. Derfor er prisen som standard barer og siste handelspriser du ser i et Forex - eller CFD-diagram, er basert på midtpunktet eller gjennomsnittet av bud - og spørskuttene. Når du for eksempel bruker symbolet EURUSD, er verdien av prisstengene og siste handelsprisen vil være basert på midtpunktet eller gjennomsnittet av Bud og Ask-sitatene. Det finnes flere andre dataopptaksmoduser som kan brukes ved å legge til et suffiks til symbolet når du åpner et diagram. De er som følger. Dato og klokkeslett for hver linje i diagrammet er starttidspunktet for den linjen. For mer informasjon, se Tidskala på siden Arbeide med diagrammer. Volumdata for Forex og CFD Markets. Since det er ingen sentral utveksling for valutamarkedene eller CFD-kontrakten for forskjellsmarkeder, vanligvis der er det ingen volumdata tilgjengelig på disse markedene. Imidlertid, når det gjelder Intradag-diagrammer, kan Sierra Chart gi volumdata. Metoden som Sierra Chart bruker til å gi volumdataene, er basert på antall bud og prisforskjeller som mottas fra den aktuelle Forex - og CFD-tilbudsleverandøren For Sierra Chart Forex CFD-datatjenesten kommer datainngangen fra FXCM. For hver prisendring økes volumet med 1 Derfor er det ikke et sant mål av faktisk handelsvolum Det gir bare en indikativ foranstaltning. Bud Handelsvolum Bud Volum og Ask Handelsvolum Ask Volum er også levert av Sierra Chart for disse markedene Når det er en endring med Bud og Ask priser, hvis prisene har steget, da Spør Trade Volume økes med 1 Hvis prisene har gått ned, blir Bid Trade Volume økt med 1.Live Forex Trading. Når du bruker SC Forex Data FXCM-tjenesten i Sierra Chart, blir dataene levert av FXCM Hvis du vil handle live med FXCM Forex og CFD Trading-tjenesten, se deretter FXCM Trading-siden for instruksjoner. Alternativ til Futures Data. Når du trenger sanntids futures data, og du ikke har en konto, enten live eller demo, med en futures trading service , og du ønsker ikke å abonnere på en egen datatjeneste som gir futuresdata og betale valutakursene, så er Sierra Chart Real-Time og Historical Forex CFD Data Service et godt alternativ. Denne tjenesten gir sanntid da ta for alle de store Forex-parene og gi sanntidsdata for kontantprisene for de fleste store aksjeindekser, gull, sølv og olje. Beløpet er en tabell med tilsvarende Sierra Chart Real-Time og Historical Forex CFD Data Service-symboler for mange populære futures markets. The nedenfor symbolene er oppført i File Finder Symbol CFD Forex. SC Forex Data Symbol. Equivalent to Futures Symbol. Support Board. Is dataene på SC Forex Data FXCM sjekket. Jeg spør som jeg vil gjerne bruke den, men selvfølgelig hvis det ikke er noen kontroller for robustheten, gjør det det bekymringsfullt å stole på. Noen få flytende forexsymboler ser ikke ut til å ha blitt oppdatert for en stund, men jeg har ikke sjekket for dypt som bare kom over problemet, men for For eksempel, et relativt flytende forex-symbol som GBPCAD viser en siste handel som værende på 15 11 10 CT som er 50 minutter før slutten, så det er 50 minutter data mangler, og viktigere at dataene vil inkludere dagen i nærheten og i dette tilfellet, også uken i nærheten. Jeg tok opp et annet symbol på samme diagram og det kom bra, alle dataene til 16 00 CT lukkede, og deretter gikk tilbake til GBPCAD, og ​​mangler fortsatt de 50 minuttene dataene. Prøvet kart lastes om og omberegnes, og prøvde Rediger Oppdater Data. Jeg kan ikke se hva jeg kunne gjøre feil, og hvis det er tilfelle at dataene fra denne kilden ikke er merket bekreftet, ville det være godt å vite. Jeg prøvde en annen feed med FXCM-data, og det har de manglende dataene dine feed fortsatt ikke. Er FXCM dataene fra dere selv direkte fra FXCM eller blir dataene overført fra FXCM til dere selv og det er de overførte dataene som en bruker av SC som vi har tilgang til. Eller er dataene samlet inn og lagret av deg i sanntid. Min grunn til å bruke din feed var at jeg ønsket ikke-ekte tidsdata som jeg trodde ville ha hatt sjekker på det for å sikre at alle dataene hadde blitt verifisert jeg mener om det var sanntid og det var noe feil et sted, da dataene ville være ufullstendig, men jeg ville ikke vite det, men hvis jeg laster ned historiske data , Antok jeg at det på en eller annen måte var bekreftet at alle dataene var der. Jeg prøver å forstå hvorfor det er et hull, og selv nå, om jeg hadde lagret dataene i sanntid selv og jeg var heldig nok til å få øye på hullet forårsaket av en kobling frakobling osv., kunne jeg gå tilbake, gjøre en Rediger oppdateringsdata og løse problemet. Men siden det fortsatt er et hull i dataene dine selv nå, ser det ut til at du ikke klarer å gjøre det. Det betyr at det kan være hull i tidligere data Vil dette hullet bli løst. Jeg har også problemer med. EURCZK siste data 05 31 2012 EURHUF siste data 07 06 2012 EURPLN siste data 07 06 2012 USDHUF siste data 07 06 2012 USDPLN siste data 07 06 2012 USDPLN siste data 07 06 2012. Slik fungerer dette, har vi en FIX-feed fra FXCM, og vi distribuerer dataene Alle historiske data vedlikeholdes av våre egne systemer. Hvis det er noe problem med denne FIX-feeden, kan det føre til manglende data. Selv om dette er sjeldent, er det skjer noen ganger Når det mangler data, er det vanligvis ikke lappet fordi vi ikke har det e en annen kilde for det, og er vanligvis en svært vanskelig oppgave å oppnå uansett. Grunnen til at data mangler i disse tilfellene, er fordi vi ikke får noen sanntidsdata på disse tidspunktene for de parene på FIX-feeden. til disse parene EURCZK siste data 05 31 2012 EURHUF siste data 07 06 2012 EURPLN siste data 07 06 2012 USDHUF siste data 07 06 2012 USDPLN siste data 07 06 2012 USDPLN siste data 07 06 2012.Vi mottar for øyeblikket ikke noe for dem på FXCM FIX feed. Ta en titt på IQ Feed og se om de har de dataene du trenger hvis det vi tilbyr ikke oppfyller dine eksakte krav. Her finner du mer informasjon om den tjenesten. Cheers Sierra Chart Support - Engineering Level. Din definitive kilde til støtte. Andre svar er fra brukere. Hvis mulig, vennligst hold spørsmålene dine korte og til rette. Vær oppmerksom på støttepolitikken. Hvis spørsmålet ditt er besvart og du ikke har noe lenger , så er det enklest for oss hvis du ikke svarer igjen for å si takk. Dataene fra Sierra Charts Forex Data FXCM er ikke pålitelige, de manglende dataene fra forrige uke i GBPCAD mangler fortsatt, så det er ingen måte å vite hva andre problemer der med data fra alle symbolene på SC-serveren. Før du ser på andre datafeed, bestemte jeg meg for å slette alle dataene jeg måtte ha, og laste den ned direkte fra FXCM. Hva jeg ikke skjønte til nå var at dataene som lastes ned når de ikke er koblet til plattformen, kommer fra SC-serveren, selv om Data Trade Service Settings er satt til FXCM Trading. Direkte data fra FXCM er korrekt så langt jeg kan fortelle at de korrekte FXCM-dataene fra FXCM kan være skadet når dataoverføringen fra SC finner sted automatisk når SC-diagrammer ikke er koblet til FXCM-plattformen. Det er sikkert eller må være en måte å deaktivere SC-dataene fra å bli lastet ned, da det korrumperer eventuelle tidligere korrekte data lastet ned direkte fra FXCM. Et alternativ er at jeg kan se verdien av FXCM-dataene på SC-serveren, når dataene går tilbake før data som kan lastes ned direkte fra FXCM-plattformen, er standardnedlastingen i stedet for å få tilgang til deres historiske data, men er der ikke en måte å få SC kun å motta SC FXCM-data, kanskje opp til et år siden. På den måten får SC historiske data, det kan ikke bli noe annet, og da koblingen er ferdig, vil de oppdaterte dataene fra et år siden til nå Fylles direkte fra FXCM-strømmen. Min tanke er at det å ha noen hull i data som er et år gammelt, kan eller ikke påvirker noen s strategi, med mindre jeg antar at det er et nøkkelnummer som for eksempel et år. Men å ha et hull for forrige uke er nær al ot mer av et problem, minst for meg. Sist redigert av Trade Hard 08-13-2012 kl 08 16 AM. Sierra Chart støtter ikke nedlasting av historiske data fra FXCM. Ikke sikker på at jeg forstår dette, noen data som ikke er sanntid , er historisk Selv om jeg forstår hvordan denne termen har kommet til å bety, data over over de tilgjengelige tilgjengelige dataene. Så SC støtter å få historiske data fra FXCM, men bare standard historiske FXCM-data som går tilbake et år eller så. Hvis det er det ingen datafil i SC, og SC er koblet til FXCM-plattformen, så vil SC laste ned et år eller så av data fra FXCM-plattformdatainngangen, og så legge selvfølgelig til disse dataene med sanntidsdataene fra samme feed Thats hvordan jeg fylte inn gapet i dine SC-data, men bruker FXCM-dataene direkte fra FXCM. Problemet med GBP CAD burde være et isolert problem, og det er ikke sannsynlig at det skjer igjen. Jeg vil gjerne tro det var tilfellet, men som du sa i en av dine første svar til meg, ingen andre har rapportert det, med mindre du ved sc scan th e data for å lete etter hull, det er ingen måte å vite om tidligere eller nye data har flere problemer. Og det ser ut til at jeg kan fylle inn gapet, men det er du ikke i stand til, så hvis du scanner og finner problemer, ser ut til at du ikke kan fylle gapet ditt. Siden FXCM datafeed kan gi minst en år verdt data, ser det ikke ut til å være et poeng å ha SC server data nedlasting som perioden til SC når SC Data Trade Service Settings er satt til FXCM Trading Ville det ikke være mer hensiktsmessig for brukerne å bruke Sierra Charts Forex Data FXCM-feed for å starte symbolfilen og deretter få brukeren til å endre SC Data Trade Service Settings til FXCM Trading, slik at det fra da kun direkte data kunne lastes ned til SC fra direkte FXCM feed. Its great at du prøver å hjelpe brukerne ved å ha de historiske dataene på serveren din, men hvis disse dataene ikke er merket og du ikke kan løse feil hvis de blir funnet, ville det være bra hvis Brukerne hadde valget om de brukte dataene Selv om de bare kunne være inhi litt automatisk nedlastning fra SC på koble fra, ville i det minste gi et valg som hvilke data som ble brukt til å opprette de siste historiske dataene. Sist redigert av Trade Hard 08-13-2012 klokka 10 31 AM. Virkelig Er du sikker på at dette ikke kan muligens skje. Ja, jeg er 100 sikker som det har alltid gjort det, men IKKE siden jeg postet denne meldingen til deg og fikk dette siste svaret. Jeg var i ferd med å laste ned data fra FXCM, og det har nettopp stoppet med å gjøre det så nå når jeg åpner diagrammet for et symbol fra FXCM med datasettet som kommer fra FXCM, skjer ingenting, ingen tidligere og ingen sanntidsdata. Det er hvordan jeg fylte gapet i dataene dine tidligere og det var slik jeg visste Manglende data fra SC FXCM-serveren manglet ikke på de direkte dataene fra FXCM. Så nå får jeg nada fra FXCM-direktematen, ingen tidligere, ingen sanntid. Det er bare en popup-melding som sier Venter på å laste ned historiske data. Jeg anta at det er fast fordi det hittil har fått tidligere data fra FXCM direkte, og nå har det bare stoppet med å gjøre det, og siden det ikke kan få de forrige dataene, er det ikke i stand til å få tilgang til sanntidsdataene. Sist redigert av Trade Hard 08-13-2012 klokka 11 08. Eksakt, men det fylte ut og det var hvordan jeg visste eller trodde jeg visste at FXCM-dataene var ok, og at historiens servere dine ikke hadde FXCM-dataene som FXCM hadde jeg selvfølgelig ikke, og forstår ikke hvorfor du ikke kan fylle gapet i dine egne serverdata jeg mener , skjønner jeg at det er et problem ellers ville du gjøre det, men som en ikke-teknisk person kan jeg se at FIX høres bra ut og må oppnå noe for deg å bruke det, men det er frustrerende at du ikke kan fylle igjen fra FXCM server Ok, jeg får det som åpenbart ikke er så enkelt, eller du vil gjøre det. Allikevel, etter å ha brukt mye tid på å validere data over flere symboler, prøver å sørge for at jeg ikke gjør noen eller noe feil etc i mine kommentarer, men tenkte minst fra praktisk erfaring at jeg hadde en måte å få data direkte fra FXCM, etter å ha hatt det som min anker, det var ekte frustrerende og deprimerende etter vårt utveksling i går, da jeg gikk igjen for å bekrefte at jeg kunne få dataene uten hullet, og gjorde det jeg trodde var en nedlasting fra FXCM fordi jeg var i tilkoblingsmodus, at den ikke gjorde det arbeid, og jeg endte med hullet som jeg var sikker på at jeg ikke hadde hatt før. Jeg vet at du vet det ikke er mulig, men på en eller annen måte fikk jeg data for å fylle det hullet jeg doble sjekket dataene for å sørge for at jeg så på høyre symbol og dobbelt sjekket de tider jeg ikke ville ha kommentert på det, med mindre jeg hadde dobbelt sjekket det. Men jeg er enig i at jeg ikke kan replikere det jeg gjorde. Hva ville være interessant, i det minste, er det mulig på en eller annen måte å vite om alle de dataene er på FXCM-serveren, mener jeg om FXCM-serveren også har hullet, det ville vise seg at jeg var helt feil. Jeg vet at du vet at jeg har feil, uansett, og jeg vil trolig bare bli full eller ta en ferie Jeg har alltid ønsket å bare sørge for at dataene jeg jobber med er 100 co rrect, prøvde tidligere med andre data og hadde problemer over deres tidsstempler, hvordan de behandlet sommertid osv. ga opp i frustrasjon, har nå hatt en annen tur og igjen ønsker at jeg ikke hadde t. Jeg vil bare sørge for at jeg forstår forskjellen mellom to FXCM-feeder, en SC Forex Data FXCM og b FXCM trading. a Den eneste forskjellen er at sanntidsdataene når du bruker en kommer fra SC-serveren og bruker b, kommer sanntidsdataene direkte fra FXCM. b Og med begge a og b, data som ikke er sanntid, kommer fra SC Server. c Er det riktig at tidligere data ikke realtid vil laste ned i tilfelle av a og b selv når SC er i Koble fra modus. d Og det du trenger å være i Connect-modus for å få sanntidsoppdateringen med enten a eller være Hvis du bruker enten a eller b, bør de forrige dataene ikke lastes ned automatisk for symboler du har i Intraday File Update List. f Og hvis du er i Connect-modus for a og b, vil sanntidsdata automatisk lastes ned for sy mboler som du har i Intraday File Update List. g, så hvis du har tilgang til direkte FXCM sanntidsdata, er det ikke noe poeng ved å bruke SC-serverforbindelsen, for eksempel med en annen SC-versjon på datamaskinen, siden du skal få nøyaktig samme data fra hver kilde. Jeg bruker klumpete begrepet tidligere data uten sanntid i stedet for historisk som det synes meg noen ganger i ordlyden eller forklaringene på nettstedet at det er litt tvetydighet som oppstår mellom begrepet Historisk brukes til å referere til både historiske daglige data og historiske intradagdata, men i tilfeller hvor bare en skal refereres til spesifikt, eller rettere den spesifikke typen historiske data skal inkluderes med begrepet historisk. Sist redigert av Trade Hard 08- 19-2012 klokka 11 15 PM. Intuitive kartlegging trading software. What er ProRealTime. ProRealTime er en online charting programvare for teknisk analyse trading. ProRealTime s høy kvalitet diagrammer, analytiske verktøy og pålitelig marked data receiv Utgitt direkte fra børsene, gjør det til et kraftig beslutningsverktøy. Topp 10 grunner til å velge ProRealTime. Hvordan du får tilgang til ProRealTime. Du kan opprette en gratis konto for å få tilgang til programvaren med sluttdatadata eller be om gratis prøveversjon med sanntid og intradag data. End-of-day versjon. Real-Time versjon. Fri prøve uten tilsagn. Teknologi for å forbedre din trading.100 tekniske indikatorer, tilpassede indikatorer, sprer og mye mer. Low latency datafeed direkte fra utveksling og utvidet historisk data. Test og optimaliser strategier før du bruker dem i ekte markeder. Lær deg å lære å bruke programvaren med over 50 korte hjelpevideoer gruppert etter tema. Customizable Forex stock screener, top movers, lysestake mønster anerkjennelse. Automatisk tegning av horisontale og skrå trendlinjer og trend gjenkjenningsverktøy . Du må godta informasjonskapsler for å logge deg på vår nettside. Vennligst endre nettleserens innstillinger for å godta informasjonskapsler for domenet. Du koblet til mobilwebområdet fra datamaskinen din Mobilområdet tilbyr en mobil applikasjon beregnet på små skjermer. Hva vil du gjøre? Start den komplette versjonen fra datamaskinen. Start mobilversjonen fra smarttelefonen. Start mobilversjonen fra denne datamaskinen. Hvordan få tilgang til ProRealTime Mobile.

No comments:

Post a Comment